ТЕСТ-АНКЕТА «Права дитини»
1.Укажіть документи, в яких
зафіксовані права дітей: а) свідоцтво
про народження; б) Конституція
України; в) Сімейний кодекс України; г)
Конвенція про права дитини; д) не знаю.
2.люди від природи наділені
різними здібностями і тому у них повинні бути різні права. а) так; б)ні.
3.Я легко піду на порушення
правил, якщо це не принесе шкоди іншим людям: а) так; б) ні.
4.Чи є в нашій країні
організації, які захищають права людини?
а) так; б) ні;
(Які?.....................................................................................................................)
5.Назвіть шкільний
документ, в якому зафіксовані права
учня:
………………………………………………………………………………………………………
Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу
1. Обов’язковість і відповідальність
|
|||||||||
1.
|
Вважаю для себе важливим добиватися, щоб
колектив мого класу працював краще
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Вношу пропозиції по удосконаленні роботи класу
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Самостійно організую окремі заходи в класі
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Беру участь у підведенні підсумків роботи класу,
у визначенні найближчих завдань
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
2. Бережливість
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Акуратно користуюся бібліотечними книгами
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Бережно відношусь до шкільних меблів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Бережно відношусь до свого одягу
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Економлю природні ресурси (електроенергію, воду,
папір)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
3.Дисципліна
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Знаю і виконую Правила для учнів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Завжди уважний на уроках, не заважаю слухати іншим
пояснення вчителя
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Беру участь у позакласних заходах, які
проводяться у класі, школі
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Розумію свою відповідальність за результати
роботи класного колективу
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
4.Ставлення до
навчання
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Приходжу до школи з виконаним домашнім завданням
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
При підготовці домашнього завдання намагаюся не
просити допомоги дорослих
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Використовую додаткову літературу ( користуюсь
Інтернетом)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Акуратний, гарний виконавець, точний
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
5.Ставлення до
праці
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Своєчасно та точно виконую доручені мені
завдання
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Беру участь у трудових рейдах (прибирання класу,
території школи)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Виконую трудові доручення батьків
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Добровільно виконую всі доручення
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
6.Доброта та
чуйність
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Намагаюсь допомогти іншим учням, а також
молодшим у вирішенні труднощів, які виникають перед ними
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Ввічливий з дорослими, уступаю місце старшим
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Не реагую на випадкові зіткнення у шкільних коридорах,
допомагаю молодшим
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
До мене завжди можна звернутися за допомогою
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
7.Чесність та
справедливість
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Вважаю, що необхідно відповідати за свої вчинки
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Чесно зізнаюся, якщо щось накоїв
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Осуджую свого товариша, якщо він розповів
дорослому про вчинок товариша без його присутності при розмові
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Відкрито и сміливо висловлюю свою думку перед
любим колективом
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
8.Простота та
скромність
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Говорячи про свої успіхи, не забуваю про успіхи
товаришів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Розумію, що людину поважають не за гроші
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Інколи люблю похвалитися
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Можу дружити з дівчатами та хлопцями іншої
національності
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
9.Культура
спілкування
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Відвідую музеї, виставки, театри не рідше одного
разу на місяць
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Серед телевізійних передач дивлюсь навчальні,
пізнавальні фільми. Слухаю не тільки сучасну музику, а і класичну
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Слідкую за своєю мовою, не допускаю, щоб у моїй
присутності говорили грубо, некоректно, нецензурно
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Дотримуюся правил у громадських місцях (у тому
числі у транспорті)
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
|
10.Колективізм,
почуття товаристськості
|
|
|
|
|
|
|||
1.
|
Задоволений відношення моїх товаришів до учнів
інших класів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
2.
|
Готовий відстоювати інтереси всього колективу
школи у інших колективах та громадських організаціях
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
3.
|
Готовий допомогти своїм однокласникам виконати
домашнє завдання або доручення дорослих
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
4.
|
Готовий відповісти за результати своєї роботи та
результати роботи своїх товаришів
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
|||
0 - завжди
ні або ніколи; 1 - дуже рідко, частіше випадково; 2 -
частіше ні, ніж так, інколи згадую; 3 -
частіше так, ніж ні, інколи забуваю; 4 -
завжди так, постійно.
Методика опрацювання анкети по визначенню рівня вихованості учня класу
Завдання учням:
прочитати питання анкети та дати відповідь, довго не задумуючись, оцінюючи себе
по 5- бальній шкалі (розшифровка дається на дошці) :
0 - завжди ні або ніколи
1 - дуже рідко, частіше випадково
2 - частіше ні, ніж так, інколи згадую
3 - частіше так, ніж ні, інколи забуваю
4 - завжди так, постійно.
Результати одного пункту додаються і діляться
на 16 (максимальна кількість балів)
Наприклад, (
3+4+3+4)/16=
Потім додаються
показники по всім пунктам та діляться на 10
(1+0.9+0.7+0.6+0.5+1+1+1+0.2+0.5)/10=
- До 0,5 –
низький рівень вихованості
- 0,6 –
рівень вихованості нижче середнього
- 0,7 –
0,8 – середній рівень вихованості
- До 0,9
рівень вихованості вище середнього
- 1 –
високий рівень вихованості
Потім складаються показники кожного учня і діляться на кількість учнів:
отримуємо рівень вихованості класу (від учнів).
Класний керівник оцінює учнів без допоміжних питань по10 пунктам по
5-бальній шкалі.
Так само оцінюють батьки.
Потім показники порівнюються і робляться висновки.
1.
Низький
рівень – слабка, нестійка позитивна поведінка, яка регулюється в основному
вимогами дорослих та іншими зовнішніми стимулами та збудниками, самоорганізації
і саморегуляції ситуативні.
2.
Середній
рівень – властива самостійність, прояви самоорганізації і саморегуляції,
відсутня громадська позиція.
3.
Достатній
рівень – позитивна самостійність у діяльності, громадська позиція ситуативна.
4.
Високий
рівень – стійка і позитивна самостійність у діяльності та поведінці,
проявляється активна громадська та громадянська позиція.
Немає коментарів:
Дописати коментар